معرفی برند

معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

معرفی شرکت رونیکس : 

معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

اگر شما از فعالان، خریداران و یا علاقه‌مندان به حوزه ابزارآلات هستید، شاید برخی سوال‌ها درخصوص برند رونیکس Ronix برایتان پیش آمده باشد، ازجمله اینکه رونیکس ساخت کجاست؟ شکل‌گیری آن چگونه بوده است؟ محصولات این برند کجا تولید می‌شود؟ صفر تا صد پروسه خلق محصول تا عرضه آن به مشتری چگونه است و سوالات مشابه دیگر. ما در این مطلب قصد داریم به همه این پرسش‌ها پاسخ بدهیم.
اگر شما از فعالان، خریداران و یا علاقه‌مندان به حوزه ابزارآلات هستید، شاید برخی سوال‌ها درخصوص برند رونیکس برایتان پیش آمده باشد، ازجمله اینکه آیا رونیکس برندی ایرانی است؟ شکل‌گیری آن چگونه بوده است؟ محصولات این برند کجا تولید می‌شود؟ صفر تا صد پروسه خلق محصول تا عرضه آن به مشتری چگونه است و سوالات مشابه دیگر. ما در این مطلب قصد داریم به همه این پرسش‌ها پاسخ بدهیم.
برند بین‌المللی ابزارآلات رونیکس Ronix ، یک بنگاه تولیدی در داخل و خارج از ایران است و صفر تا صد فرآیند تولید کالا توسط تیم زنجیره تامین رونیکس و بر اساس استاندارد کیفی از پیش مشخص شده در بهترین کارخانه‌ها در سراسر جهان که پیشتر مورد تایید قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد.
به عبارتی محصولات رونیکس در خارج از کشور و براساس استانداردهای رونیکس، تحت نظارت مستقیم تیم کنترل کیفیت تولید شده و پیوسته مورد پایش و بررسی کیفی قرار می‌گیرند.

معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

شایان ذکر است که برند رونیکس Ronix از حدود دو سال قبل و به علت تشدید تحریم‌ها و پیامدهای ناشی از آن تصمیم گرفت پروسه تولید در ایران را نیز کلید بزند و ساخت ابزارآلاتی که امکان تولید آن بر اساس استانداردهای کیفی رونیکس در داخل ایران مهیا بود، آغاز شد و شاخص تولید در ایران به شاخص‌های پیشین رونیکس یعنی تنوع، کیفیت، قیمت‌گذاری منصفانه، خدمات پس از فروش و رفتار سازمانی متمایز افزوده شد.
بدین ترتیب گروه تولیدی رونیکس و کارخانه رونیکس در کنار تولیدکنندگان شناخته شده ایرانی به شرط تحقق استانداردهای کیفی، تولید محصولات در داخل ایران را آغاز کردند.
در رابطه با تولید در خارج از کشور، رونیکس بر اساس فاکتورهای کیفی، فنی، قیمت رقابتی، ظاهری و خدماتی بهترین تامین‌کننده و بهترین کارخانه‌ای که قرار است تولید در آن انجام شود را انتخاب می‌کند و پس از آن فرم دستور تولید محصول توسط رونیکس برای تامین کننده ارسال می‌شود و در تمامی مراحل پیش تولید، حین تولید و پس از تولید تحت نظارت و پایش کیفی بازرسان رونیکس قرار می‌گیرد.

معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

باید به این نکته مهم هم توجه کرد که رونیکس به هیچ وجه سفارش‌دهنده ابزار نیست بلکه تامین‌کنندگان در سراسر جهان بر اساس فرم‌های دستور تولید ابزار  (ERP) که تمامی مشخصات محصول از سوی زنجیره تامین کالا در آن لحاظ شده، محصولات را بر اساس استانداردهای کیفی رونیکس تولید می‌کنند.

نمایندگی رونیکس استان گیلان : 

فروشگاه پوشش ابزارمفتخر است که نماینده فروش محصولات رونیکس در استان گیلان است
مشتریان و صنعتگران گرامی میتوانند محصولات رونیکس را با قیمت مناسب با خیال آسوده از فروشگاه پوشش ابزار تهیه کنند
کاتالوگ محصولات رونیکس  : دانلود  
کاتالوگ قطعات یدکی رونیکس : دانلود

معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

2 نظر در “معرفی و کاتالوگ محصولات رونیکس

  1. عطا گفت:

    سلام و عرض ادب من کابینت ساز هستم تمامه محصولات رونیکس و تهیه کردم.حتی مته هام حتی خزینه هام محصولات رونیکس هستش و همه جا تعریفشو میکنم و واقعا تشکر میکنم که همچین ابزاری ساخته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *